Повернення та обмін товару

Приймаючи умови цього договору та оформлюючи замовлення на придбання товарів у магазині Themis, користувач усвідомлює свої дії і несе повну відповідальність за вибір товару. Також він погоджується, що придбаний товар належної якості не підлягає обміну чи поверненню відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» і положень постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, яка визначає перелік товарів, що не можуть бути повернені чи обміняні. До цієї категорії входять: корсетні вироби (корсетні сукні), натільна білизна та інші.

Адміністрація магазину Themis у певних випадках може йти на зустріч своїм користувачам і проводити обмін або повернення товару на власний розсуд (повернення коштів або обмін здійснюється після отримання товару та перевірки його стану). Якщо клієнт бажає обміняти товар на дешевший, різниця у вартості не повертається. При обміні на товар з вищою ціною — необхідно доплатити різницю.

Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Відмінності в елементах дизайну або оформлення від заявлених в описі не є підставою для визнання товару неналежної якості. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені отримувачем під час доставки. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. У разі, якщо покупцеві був переданий товар неналежної якості, і інше не було узгоджено з продавцем, користувач має право скористатися положеннями ст. 8 «Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості» Закону України «Про захист прав споживачів», зокрема безкоштовним усуненням недоліків товару у розумні строки.

Інформація про кожен випадок відмови у поверненні чи обміні товару є комерційною таємницею відповідно до положень ст. 420, 505, 506 Цивільного кодексу України, і її розголошення є порушенням чинного законодавства. Користувач погоджується, що розголошення ним такої інформації про випадки відмови у поверненні чи обміні товару третім особам будь-яким способом, зокрема через соціальні мережі, є порушенням цієї угоди, за що він повинен сплатити компанії штраф у розмірі 50 000,00 (п’ятдесят тисяч) гривень.

Після отримання посилки у відділенні поштового оператора покупець автоматично завершує процес покупки. Ми розуміємо кожного клієнта і досить лояльні у виявленні браку під час огляду, що відбувається не на відділенні, але просимо, щоб огляд здійснювався саме там, і у разі виявлення дефекту, щоб було повідомлено нашого менеджера.

Контакти для зв’язку:

(контакти)

Якщо брак підтвердиться, ми повернемо кошти або обміняємо товар на аналогічний.

Умови обміну та повернення товару

Якщо адміністрація магазину Themis погодила на обмін, у такому випадку процедура обміну товарів регулюється Законом України «Про захист прав споживачів», а також іншими законами України й конституцією. Відповідно до ст. 9 цього закону, покупець має право обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту його купівлі (отримання), якщо виконуються такі умови:

  • товар не використовувався, і його упаковка не пошкоджена (відкрите пакування не вважається зіпсованим товарним виглядом), товар повинен бути чистим і зберігати товарний вигляд;
  • ярлики залишаються непошкодженими;
  • пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару;
  • є документ, що підтверджує оплату, а також гарантійний талон.

Якщо будь-яка з цих умов порушена, продавець має право відмовити у поверненні чи обміні. Для товарів неналежної якості застосовуються інші норми, які описані у статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів».

Процес повернення/обміну займає до 7 робочих днів. Ми отримуємо товар та висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на картку, вказану у запиті.

Ми приймаємо повернення/обмін через поштового оператора «Нова Пошта».

Дані для відправлення:
(куди відправляти)

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає, покупець може придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з перерахуванням вартості.

У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує продавець.